mandag 5. september 2016

Utfordring for september - favorittstil

Ny måned og denne gangen har vi veldig lyst til å se et prosjekt scrappet i din favorittstil. Vi gleder oss masse til å se hva du lager. Vi ønsker samtidig at du skriver noen ord i innlegget ditt om hvilken stil du har brukt. 

Utfordringen vår har frist 30. september kl 20.00, og reglene for deltakelse finner du her.

Med oss på september-utfordringen har vi Global Hobby og Kunst.



Sammen med dem gir vi vinneren ark fra Studiolight Romantic summer:





Reglene for deltakelse finner du her.


Kristin:
Å beskrive sin egen stil er vanskelig, men dette er et kort som er veldig typisk meg. Det er litt cluster-inspirert, samtidig som det gir et hint av vintage med de svertede kantene. På kortet har jeg brukt snurre-blomster fra Kort og Godt. Bokstavene er stanset ut med Tim Holtz-dies i krympeplast.

Elin:
Favoritt stil ja... Typisk favoritt her er duse farger, blonder og blomster, og gjerne et gammelmodig motiv. Vintage vil noen kanskje si? Scandinavisk stil vil andre si. Posekort med deilige lyse Studiolight papirer og bryllupsmotiv. Tekst stanset ut med dies fra Papirdesign, i mosegummi. Rosene er fra Kort og Godt, det er den grønne blonden også. Den hvite borden er stanset ut med en Sizzix thinlits dies - Lace. Hjerte charm fra Din Fantasi. Til tag og bord har jeg brukt hvit kartong fra Papircolor.

Linda:
Jeg har valgt å lage en Layout i min favorittstil, "mixed media light". Jeg pleier kalle det mixed media light ettersom jeg ikke "kjører den helt ut" når det kommer til mixed media, men leker meg med forskjellige malinger, sprayer og paster på bakgrunnsarket, før jeg bygger opp selve Layouten. Jeg har kost meg skikkelig med å kline og klæsje på bakgrunnen, for deretter å bygge opp en cluster av herlige papirer fra Papirdesign. Blomstene kommer fra I am Roses. Tittelen er stanset ut av mosegummi. Mosegummi forhandles gjennom Global Hobby og Kunst



Kristine
Jeg vet ikke om jeg har en typisk scrappestil, men samtidig er denne stilen veldig typisk meg. Selv føler jeg at stilen min er et virrvarr av mixed media og clusterstilen, kanskje litt lag på lag inspirert.
Men jeg liker den akkurat sånn, herlig kaos mixet sammen :) Til å lage denne layout har jeg brukt ulike medium fra Marabu på bakgrunnen min, både hvit Arcyl mousse og art spray i fargen Caribbean. Produktene til Marabu blir i Norge forhandlet av Global Hobby og Kunst.  I tillegg har jeg pyntet med mange kule chipboards fra Scrapiniec.


Varemerker som studiolight, din fantasi, papercolor og sizzix forhandles gjennom Global Hobby og Kunst. Det samme gjør mosegummi.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.