mandag 5. desember 2016

Utfordring for desember - Chipboard/papp

Da var det plutselig desember og den store julemåneden. I desember har vi lyst til å gi dere en litt åpen oppgave, og oppgaven denne gangen er chipboard/papp. Vi vil altså se bruk av chipboard eller papp, eller begge deler. 

Utfordringen vår har frist 31. desember kl 20.00, og reglene for deltakelse finner du her.

Med oss på desember-utfordringen har vi Global Hobby og Kunst.



Sammen med dem gir vi vinneren en flott produktpakke Med Best Creation Twine og glittertape:





Jeg har denne laget dekorert et lysglass som egner seg til godt til mørke vinterkvelder. Glasset er frostet med frostpray. Chipboarden er små blader fra Scrapiniec. Blomstene er fra I am Roses.



Jeg har laget en eksplosjonsboks til barnedåp, med masse flotte chipboards fra Scrapiniec. (Trykk HER for tutorial).
Boksen er laget med kartong og mønsterark fra Papirdesign, og stempeltrykkene er fra Kort og Godt. Jeg har stanset ut kakeserviett med en Sizzix thinlits dies, og dekorert med blomster fra I Am Roses og charm fra Din Fantasi. Flere detaljer kan ses i bloggen min.




Jeg har laget et babykort ♥ Papirene jeg har brukt er fra Papirdesign, og den lekre serien "muligheter". Motivet er fra LuLu designart og er super søtt! Til å pynte med har jeg brukt blomster, chipboard fra Wycinanka og sommerfugler fra Kort og Godt.
Linda:
Jeg har laget en kalender for 2017. Jeg har brukt blomst fra Kort og Godt, og chipboard fra Scrapiniec.

3 kommentarer:

  1. Her kom det ny utfordring ja...jeg glemte jo at det var den 5. i hver måned så jeg var jo redd dere skulle gi dere...hihi :)
    Flott oppgave og nydelige inspirasjonsbidrag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Neida Tone, ingen fare for at vi skal gi oss. :)

      Slett
  2. Fun theme this month. I found some oldies but goodies in the stash and am trying new things. Thanks for the inspiration. Hugz

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.