tirsdag 11. juli 2017

Grublis for juli - blomster i tre farger

Vi er i en årstid da det spirer og gror, og fargene stråler imot oss. 

I sommerhalvåret hører det med en blomsteroppgave, men denne gangen med en liten vri. Vi ønsker å se blomster i minst tre farger på et og samme papirprosjekt. Og ja du kan bruke hvit og svart også :-)


Med oss på denne grublisen har vi Global Hobby og Kunst, og sammen med dem gir vi en heldig vinner disse flotte produktene fra Staz og Marianne Design;



Frist for å delta er 6. august 20.00Reglene for deltakelse finner du her.

Ann Kristin:
Her har jeg dekorert en gavepose. Det nederste arket og matten bak motivet, er mønsterark fra Kort og Godt. Diesen "Hjerteklem" er også fra Kort og Godt. Brette teknikk etter inspirasjon fra Katrine <3 Den minste rosa blomsten er fra Kort og Godt, mens den hvite er fra Iamroses. Den siste er fra Nille. Motivet er fargelagt med distress reinkere.





Wenche:
Jeg har laget et kort med tavleeffekt-teknikken.

Ark og stempeltekst fra Papirdesign. Stemplet med embossing blekk og embosset med fint Detail hvitt embossingpulver fra Creative Expressions.

Chipboard-ramme fra Wyzinanka og blomster bl a fra I am Roses.

Selvklebende blingperler fra Marianne Design.






Elin: 
Jeg har laget en bordkalender, med masse skjønne sommer og vårlige farger! Mønsterarkene fra Studiolights 6x6 blokk "Romantic summer" og " Beautiful flowers" har blitt hypping brukt her. Jeg har dekorert forsiden med et tekstmotiv fra et av Papirdesigns klippeark "Til ettertanke", chipboards fra Scrapiniec, blomster i ulike farger fra I Am Roses, og dotter fra Papirdesign. Selve spiralfeste på toppen har jeg laget selv med innbindingsverktøy og spiral.


Her er eksempel på innsiden. Har holdt de veldig enkle, både fordi de skal stå pent og ikke bule, men også fordi jeg synes det er delikat :) På innsiden har jeg brukt kalenderark fra Papirdesign som heter "Gledelig jul", og div dotter og kakeservietter til pynt.

Katrine:
Jeg har laget en LO med bilder fra fjorårets sommerferie. Jeg har brukt Marabu akryl mousse over en Tim Holtz stensil på bakgrunnen, og limt lag på lag med små biter av mønsterark oppå der. Arkbitene påførte jeg et tynt lag med utvannet gesso for å dempe fargene litt, deretter sprayet jeg Marabu Art Spray i fargen Enzian på en plastpose og trykket det litt vilkårlig rundtom på siden. Både chipboardpynt og tittel er fra Scrapiniec og er embosset med frantage.

Blomster i hvitt, rosa og gult fra I Am Roses. Glassperler i blått er siste hånd på verket.

Hege:

Jeg har laget en LO med bilder av minstejenta som har plukket blomster på hytta i sommer.  Jeg har brukt nydelige mønsterark fra Studiolight, kakeservietter fra Papirdesign og en bit osteklut. På bakgrunnen har jeg brukt stensil, distress ink og Akryl Mousse fra Marabu. Jeg har pyntet med blomster fra I am Roses og Papirdesign, glansehjerter fra Staz, klistremerker og halvperler fra Papirdesign. Tittelen er stanset ut med en dies fra Kulricke i  mosegummi med glitter. Resten av tittelen er klistremerkebokstaver fra Papirdesign
Produkter fra Studiolight, Marabu og Staz forhandles via Global Hobby og Kunst. De forhandler også mosegummi, både med- og uten glitter.









Y

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.